mBank – pierwszy wirtualny bank w Polsce. Czy warto założyć konto?

mbank

mBank jest największym bankiem wirtualnym w Polsce. Instytucja powstała w listopadzie w 2000 roku w  Łodzi i tam też znajduje się siedziba. Wchodzi w skład BRE Banku S.A., który prowadzi działalność od 1986 roku. W 2001 roku mBank posiada miliard depozytów. Rok później  liczba klientów wynosi 150 tysięcy. W 2004 roku bank swoją ofertę poszerza o kredyt gotówkowy, następnie usługę maklerską Makler. W 2006 roku bank wprowadza na rynek swoją sieć komórkową i usługę oferującą ubezpieczenia komunikacyjne różnych firm.

Następnie w ofercie firmy pojawia się karta chipowa, lokaty strukturyzowane, możliwość wpłacania gotówki w niektórych supermarketach oraz kredyt na telefon, którego formalności załatwia się w trakcie rozmowy telefonicznej. W 2007 roku mBank rozpoczął działalność na Słowacji i Czechach. Na stronie internetowej możemy znaleźć dane statystyczne, które pokazują, że 400 tysięcy klientów dziennie korzysta z systemu transakcyjnego, 30 klientów przybywa w banku w ciągu godziny, a strona internetowa ma w ciągu miesiąca 18, 5 miliona rejestracji.

mBank swoją ofertę kieruje zarówno dla klientów indywidualnych, jak również firm. Klienci indywidualni mogą założyć konto osobiste mając do wyboru 4 warianty: ekonto z Internetem w Play, internetowe konto osobiste, konto dla osób w wieku od 18 do 26 lat i konto dla młodzieży w przedziale wiekowym od 13 do 18 lat. Ponadto w ofercie banku znajdują się: konta oszczędnościowe, walutowe, lokaty, kredyty, czy też ubezpieczenia.  Klient może korzystać z 4 800 bankomatów. Ponadto bank uruchomił usługę w ramach, której za opłatę 5 złotych miesięcznie klient może korzystać z dowolnego bankomatu.

Click to rate this post!
[Total: 13 Average: 1.8]

mBank - opinie klientów:

  1. Mam tam konto od prawie 3 lat i dalej służy mi bezproblemowo. Co prawda nie brałem żadnych kredytów, żeby można było bank ocenić z większej perspektywy, ale moje konto osobiste i firmowe spisuje się na codzień, no i oczywiście niskie koszty prowadzenia ze względu na wirtualny charakter. Bezpłatne wpłatomaty i bankomaty są dodatkowym udogodnieniem.

    1. Nie potwierdzam takiej opinii. Jeżli jest to bank wirtualny to dlaczego zmusza klientów aby jeździć do oddziału- założenie konta, uruchomieni aplikacji mobilnej itp!!!!

    2. Miałem konto niespełna półtora miesiąca i już zdążyli mnie orżnąć na 30 zł bezprawnie pobranej prowizji. Złożyłem reklamację i 13 kwietnia dostałem informację, że została rozstrzygnięta, ale do dziś nie wiem jak. Chyba, wbrew wyrokowi sądowemu wpisującemu to działanie jako niedozwolone do klauzul niedozwolonych, będzie to negatywne rozpatrzenie. Pozostanie droga sądowa. Poza tym zwracam uwagę na stwierdzenie, że reklamacja została rozstrzygnięta. Reklamacja może zostać rozpatrzona, a rozstrzyganie sporów należy m.in. do sądu, a nie do strony sporu. Pewne są tu trzy rzeczy pieniądze nie zostały zwrócone; zamknąłem dwa konta w tym banku; sprawa znajdzie finał w sądzie.

  2. Miałem tam konto jako student jeszcze w czasach kiedy na rynku królowało Interligo i właśnie internetowe konto w mbanku. Od tego czasu wiele jak widzę z podstawowych zalet tego banku nie zmieniło się natomiast jego główny konkurent podupadł trochę na sile tak mi się wydaje. Wciąż najbardziej cenię sobie niskie koszty prowadzenia konta, opcję darmowej wypłaty ze wszystkich bankomatów oraz sieć bezpłatnych wpłatomatów. Ogólnie rzecz biorąc mogę go polecić.

  3. moj pierwszy wybor. zalozylem konto jeszcze jako dzieciak (13 lat) i mam do dzisiaj (23 lata). nie płace im nic za konto osobiste a teraz dodatkowo za jakies grosze amm wypłaty z wszystkich bankomatow za darmo. rewelka

  4. mój pierwszy wybór z czasów kiedy byłem jeszcze niepełnoletni. chociaż wiele się od tego czasu zmieniło, to mogę powiedzieć, że dalej jestem z banku zadowolony

  5. konto na plus.Zwłaszcza za niskie koszty prowadzenia. To moje pierwsze konto i nie planuje zmiany. polecam.

  6. mam u nich konto od dwóch lat.jak na razie jestem zadowolona.Szkoda tylko ze wszystkie dokumenty trzeba składac w punkcie obsługi klienta i dopiero oni wysyłają do centrali a nie załatwiają na miejscu

  7. a co sądzicie o koncie firmowym? Ma ktos w mBanku?

    1. Tak, ja miałam i mąż. Na dzień dzisiejszy koszta wyższe niż w innych bankach i duży problem w momencie, kiedy konto zamykasz. Okazuje się, że konta nie zamknęli, zamknięty został natomiast dostęp internetowy. Nic nie możesz sprawdzić, nic nie widzisz, a bank uważa, że to jest ok.

  8. Hubert ja mam konto firmowe w mbanku od niedawna. Jak na razie jestem zadowolony. Opłaty nie są za wysokie. Ogólnie jestem zadowolony

    1. Czy warto według was otwierać sobie takie zwykłe konto w mbanku? Co sądzicie o tym banku bo jak sobie poczytałem opinie to ludzie bardzo różnie się wypowiadają i sam nie wiem co o tym myśleć.

  9. Ja od lat korzystam z mbanku i ci co się źle wypowiadają to głownie posiadacze kart kredytowych i ogólnie kredytów w tym banku. Kiedyś bank był trochę tanszy, a teraz pojawiają się coraz to nowe opłaty, ale co do zwykłe konta osobistego to mogę ci polecić bo naprawdę za nic się nie płaci. Dla mnie jest ok.

    1. Płaci się tylko za kartę do konta, ale to 2zł miesięcznie i opłaty nie ma jak zrobisz kartą zakupy na minimum 100zł, wiec niski limit. Masz dostęp do konta przez neta i smartfona, wiec spoko.

      1. Ten mbank to chyba jakieś oszustwo bo mam karte kredytowa ponad rok i teraz patrze ze dobrze ponad 50złzniknęło mi z konta…Co myślicie o tym bo jak dla mnie to mnie normalnie okradli?

    2. Nie prawda, ja nie miałem kart kredytowych i uważam, że ten bank na dzień dzisiejszy nie jest godny polecenia. Podwyżki opłat, bardzo utrudniony kontakt, przez infolinie niewiele można załatwić. Są inne banki z lepszymi warunkami umowy. Nie polecam!

  10. Ten mbank to chyba jakieś oszustwo bo mam karte kredytowa ponad rok i teraz patrze ze dobrze ponad 50złzniknęło mi z konta…Co myślicie o tym bo jak dla mnie to mnie normalnie okradli?

  11. Pierwszy raz masz kolego karte kredytową czy jak? Czytaj regulamin, w każdym banku masz roczną opłatę za kartę kredytową, zazwyczaj między 50zł, a 100zł. Czasem ta opłata nie jest pobierają jak roczny obrót kasy na karaie będzie odpowiedni. Nie oszukali cie tylko zabrali opłate za karte…

  12. A czy się opłaca według was karta kredytowa u nich? Komentarze o mbanku są niezłe i oprocentowanie też mi się podoba.

  13. Według mnie tak, oprocentowanie jest w miarę OK, a do tego opłata za kartę nie jest z kosmosu.

  14. Dla mnie dużym plusem w ich kartach jest to, ze można rozłożyć na raty i nisze oporocentowanie wtedy. Minus to jednak dla mnie za wysoka opłata za karte, ale idzie do przeżyć.

  15. Wyciągnięcie waluty z konta walutowego trwa ponad tydzień z przygodami,stratą czasu i nerwów.

  16. Jak ktoś ma już konto długo to jest nikim dla banku. Starym klientom podnosi się limity, dodaje czasami opłaty, gdy dużo zrezygnuje to je się zdejmie a nowych szuka się z otwartymi ramionami i daje prezenty. 20 lat mam konto w mBank coraz bardziej myślę o zamknięciu tu rachunków. Nie liczę na prezenty ale miałem mieć wiecznie”0″ Opłaty, limity a bardziej nowym do tego niż mi- więc pytam po co moja wierność temu bankowi?

  17. Zastrzeglam karte poniewaz haker ukradl jej dane i stworzyl fikcyjne konto netlixowe z UK. Po czym 3 dni po zastrzezeniu karty – bank wykonal transakcje z karty ZASTRZEZONEJ!. (haker ponownie probowal)
    Pani w banku nie wydawala sie wielce zdziwiona— jak dla mnie szok! musze sprawdzac historie codziennie zanim zmienie bank.

  18. Niestety mBank ma swoje wpadki, u mnie zdarzało sie ze ginely z listy obligacje jednego z emitentów za 2tysPLN, oraz zle sie naliczało saldo skumulowane, np po wplacie pensji saldo wzrastało o 10% wartosci pensji, a na historii widac bylo wpłatę w pełnej wysokości, tylko saldo nie rosło o tą wpłatę, więc bądźcie czujni! Wszystko udawalo sie wyjasnic po zlozeniu reklamacji lub kontakcie telefonicznym z infolinią, ale nia tak to powinno dzialac!

  19. coraz gorzej:
    1. oczekiwanie na infolinię – 15-30 min, potem jeszcze kilka na połączenie się z konsultantem, który się zna na temacie
    2. chore wymagania do darmowej karty debetowej, nie dość że trzeba nią zapłacić co najmniej 350,00 zł / m-c, to jeszcze zainstalować aplikację, a nie każdy ma ochotę na zabawę w ten sposób (wolę komputer i na tym się znam, tymczasem muszę pilnować bezpieczeństwa swoich środków w związku z aplikacją w smartfonie, którego działanie wolałbym ograniczyć do: dzwonienia, sms-ów, budzika i latarki, ale mBank wie lepiej co mi jest potrzebne

  20. Nie warto. Jak chcecie stracić pieniądze to mbank zaprasza chętnych.

  21. Jedna wielka porażka.Dodzwonic się nie da to po pierwsze po drugie zablokowalam konto bo ktoś mi ukradł telefon aby go odblokować przysłali mi pakiet aktywacyjny który okazał się że nie działa i tak ponad miesiąc nie mogę wejść na konto bankowe.Nie polecam

  22. Bank Absurdu!
    Założyłam z narzeczonym wspólne konto bankowe, jako że on już jest klientem banku zrobiliśmy to za pośrednictwem jego aplikacji. Po wypełnieniu moich danych, nie dość że wszystkie smsy o dostarczeniu DLA MNIE umowy przychodziły do mojego narzeczonego, to gdy zadzwoniłam na infolinie żeby się dowiedzieć gdzie jest MOJA umowa (dostaliśmy awizo z inpost) to powiedziano mi, że nie mogą mi udzielić informacji bo nie ja jestem wnioskodawca. Wspolwnioskodawca jest nie ważny i nie ważne jest to że dzwoni w sprawie swojej umowy a nie umowy drugiej osoby. Więc mi nie powiedzą gdzie jest moja umowa, ale już mojemu narzeczonemu powiedzą o MOJEJ umowie wszystko… Co to za konto wspólne gdy nie mogę uzyskać podstawowych informacji dotyczących tego, chyba tylko z nazwy, wspólnego konta?!?!

  23. Kiedy był to bardzo fajny, nowoczesny bank z niskimi opłatami. Z każdym mijającym rokiem, jest to coraz większe nieporozumienie. Załatwienie jakiejkolwiek sprawy w tym banku graniczy z cudem.
    Po 6 latach od zamknięcie konta okazało się, że Państwo jednak tego konta nie zamknęli. Zamknięty został jedynie dostęp internetowy do konta. Wcześniej zamykałam również konta męża i ta sama sytuacja. Proszę na to bardzo uważać!!!
    Zalety
    nie ma
    Wady
    problemy z każdym tematem, który załatwia się w tym banku. Trzeba kilkakrotnie sprawdzać czy sprawa na pewno jest załatwiona

  24. dział reklamacji u nich to kpina. Potrafią wyłącznie wydzwaniać do klientów z ofertami kredytów ale wyjaśnić problem znikających pieniędzy z konta to już olewanie klienta. Pobieranie opłat za ręczną spłatę karty kredytowej bez wykazania w historii też jawne oszustwo. Nie pilnują interesów klientów, samemu trzeba wszystkiego pilnować, wydzwaniać, interweniować. Złodziejom mówimy nie.

  25. Mam zablokowane konto (prywatne i firmowe założone 6 lat wcześniej) od 28 grudnia przez dział bezpieczeństwa, 5 wizyt w placówce, 3 różne wnioski, weryfikacja dokumentów, reklamacja i wciąż od 3 tygodni nie mam dostępu do swojego prywatnego i firmowego konta. Żałosny i niepoważny bank.

  26. czas oczekiwania na kontakt z konsultantem 33 minuty i czekam nadal o już 34 minuty. super

  27. bank do kitu osoby w nim pracujące sa niedouczone nic nie wiedza i niewazne czy dzwonic na dzial reklamacji czy windykacji wszystkie takie same nieuki czekasz na jakakolwiek informacje godzine . Blokują pieniadze i nie wysyłają tam gdzie powinni , poprostu przetrzymują , Bank do którego już nikt nie powinien pojsc i załozyc konta skąd oni biora te swoje przepisy nie wiadomo zabierają bezprawnie nawet kwoty wolne od potraceń!!!

  28. Nie polecam tego banku. Odblokowanie dostępu internetowego to jakaś farsa.
    Najpierw mLinia i przełączanie od jednego do drugiego, następnie konieczna wizyta w jednym z 3 oddziałów mBanku w dużym mieście wojewódzkim, kolejny etap to logowanie za pomocą hasła tymczasowego… i co … pojawia się komunikat, że ze względu bezpieczeństwa (nie wiem czyjego) nie mogę samodzielnie odblokować dostępu. Mam teraz dzwonić na mLinię lub ponownie jechać do Placówki.
    Pojadę, ale to będzie ostatni kontakt z tym parabankiem.

  29. po kilkunastu latach współpracy rezygnuje z usług mbanku. zostałem obciazony bez wyrazenia zgody ogromną kwota za obsluge karty kredytowej. kilkanascie lat temu uzyskalem zapewnienie ze wykonujac okreslony na niej obrot roczny (zawsze przekraczałem go conajmniej 3krotnie) opłaty nie będą pobierane. I zawsze tak było, niestety chciwość banku wzieła góre nad proklienckim zachowaniem. Nikt do mnie nie zadzwonił nie uzyskał mojej zgody na reklamacje i uwagę, że to diametralna zmiana warunków współpracy i wiedząc o tym nie kupiłbym takiego produktu przesłali mi jakies bzdury o regulaminie. NIE POLECAM ABSOLUTNIE !

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *